کارگاه آفلاین آموزش راه و رسم افزایش سواد رابطه

2,150,000 تومان

میگن “بودن تو یه رابطه درست یعنی دوست داشتن خودت هزار بار بیشتر از قبل و بودن تو یه رابطه ناسالم یعنی داشتن یه حس عمیق بد نسبت به خودت و زندگیت هزار بار بیشتر از قبل” اما چند تا سوال؛ تفاوت یه رابطه سالم و ناسالم در چیه!؟، از کجا بدونیم رابطه‌ای که در اون قرار داریم یا بعدها قراره واردش بشیم از حداقل سلامتی برخورداره! و اصلا چه عواملی باعث میشه یه رابطه به سمت سلامتی قدم برداره و یه رابطه رو به نابودی بره! چطور میشه دانش رابطه خودمون رو بیشتر کنیم و چیکار کنیم که این رقص دو نفره ما روز به روز زیباتر بشه و صمیمیت بین‌مون بیشتر!، جواب همه این سوال‌ها تو دوره راه و رسم افزایش سواد رابطه عاطفی خوابیده…

دوست خوبم سلام، ممنونم که اینجایی، عارضم خدمتت که؛ اگه براساس آخرین یافته‌های علمی و مطالعات آزمایشگاه عشق دکتر جان گاتمن استاد دانشگاه واشنگتن دنبال این هستی که بدونی؛

۱) چرا رابطه‌ها موفق میشن و چرا شکست می‌خورن!؟

۲) هوش عاطفی چیه و چطور میشه اون رو تقویت کرد!؟

۳) سواد حل تعارض و اصول گفت و گوی موثر و بدون دعوا چه شکلیه!

۴) هفت اصل ساختن یه پیوند عاطفی موندگار چیه و چطور باید اونها رو به کار گرفت!؟

۵) اگه به دنبال تکنیک‌های براومده از مطالعات علمی برای افزایش کیفیت رابطه عاطفیت می‌گردی!

دوره آفلاین راه و رسم افزایش سواد رابطه عاطفی ویژه توئه.

+ منظور از سواد رابطه اینه که براساس آخرین یافته‌های علمی و منابع معتبر علم زوج‌درمانی،‌”بدونی چجوری با اون کسی که دوسش داری رفتار کنی که هم خودت حالت خوب باشه و هم اون. یه جورایی مثل اینه که بلد باشی به زبون عشق و محبت حرف بزنی و بانک عاطفی خودت رو پر بکنی. زبونی که درسته سخته، اما کاملا یاد گرفتنیه و بانکی که درسته سرمایه زیادی می‌خواد ولی قابل تهیه‌ست”.

تو این دوره قراره که براساس مطالعات ۴۰ ساله آزمایشگاه عشق دکتر جان گاتمن عصاره ۴۰ کتاب ایشون و ۶ سال تجربه بالینی اتاق‌های زوج‌درمانی رو به شکلی ساده و با مثال‌های بالینی بسیار طی ۱۲ ساعت با هم یاد بگیریم و در کنار بررسی علم تفاوت‌های فردی و شناخت مهم‌ترین نیازهای مردان و زنان در رابطه عاطفی! خیلی دقیق و علمی یاد بگیریم که “نشانه‌های فروپاشی یک رابطه عاطفی” چیه و رقص دلبستگی و زیربنای عشق رو چطور میشه به زیبایی یاد گرفت و اصول هفت گانه دکتر گاتمن برای داشتن یک رابطه نجات‌بخش چیه و چطور میشه اونها رو به شکل عملی به کار گرفت.

شاید بپرسی؛‌ داشتن سواد رابطه عاطفی چه ضرورتی داره!؟

چون به قول آلن دوباتن تو کتاب سیر عشق، “عشق و رابطه عاطفی، تنها شور و شوق نیست؛ بلکه یک مهارته و هر مهارتی هم آموختنی‌ست”. نگاهی به آمار و ارقام رسمی و غیررسمی داشته باشیم متوجه میشیم که از هر سه ازدواج یکیش به طلاق منتهی میشه و به همین نسبت میشه گفت از هر سه رابطه یکیش به جدایی. معنی این آمارها به ما نشون میده که؛ رابطه فقط ماه عسل و سکس خوب و عکس‌های با فیلتر اینستاگرام و خاطره‌سازی‌های مجازی نیست!، رابطه پذیرش آگاهانه یه مسئولیت مهم، چالش‌زا، سخت ولی ارزشمندی‌ست که درست مثل هر کار مهم دیگه‌ای توی این دنیا نیاز به دانش، سواد، آگاهی و مهارت داره و وقتی چنین مسئولیتی رو می‌پذیریم؛ باید بدونیم که براساس یافته‌های علمی و آزمایشگاهی، ۱) نیازهای بنیادی جنس مکمل ما چیه! و چی حالش رو خوب می‌کنه و چی بین ما فاصله میندازه!، ۲) باید بتونیم احساسات‌مون رو درست بیان کنیم و رقص هیجانی رو بلد باشیم که به جای دوری، روز به روز به هم نزدیک‌تر بشیم!، ۳) وقتی یه مشکلی پیش میاد، باید اصول گفت و گو رو بدونیم و بلد باشیم که چجوری حلش کنیم بدون اینکه بخوایم با سیستم جنگ و گریزمون عمل کرده و همه چیز رو خراب کردیم و انتظار داشته باشیم با یه ببخشید و از دستم در رفت ترک بندازیم تو رابطه عاطفی‌مون. و خلاصه سواد رابطه یعنی بلد باشی چجوری یه آهنگ دو نفره رو با هم بخونید که هم صدای تو قشنگ دربیاد، هم صدای اون، و در نهایت یه موسیقی خوشگل بسازید با هم. چیزی که ما بهش میگیم؛ “ما شدن”.

به قول دکتر یالوم تو کتاب انسان موجودی یک روزه؛ انسان‌ها از رابطه به وجود می‌آیند، در رابطه رشد می‌کنند، در رابطه آسیب می‌بینند و در رابطه ترمیم می‌شوند. همه چیز به رابطه ها مربوط است!…

دوره آموزشی چطور برگزار میشه!؟ و بعد از ثبت نام کردن تو این دوره چه محتوایی رو قراره دریافت کنیم!؟

دوره به صورت آفلاین و طی دوازده جلسه یک ساعته وویس با کیفیت برگزار میشه که هم می‌تونید از صفحه کاربری‌تون در سایت دانلود کنید، و هم اگر راحت بودید یک کانال خصوصی در تلگرام داریم که وویس‌ها در اون قرار داده شده و می‌تونید پس از ثبت‌نام عکس فیش واریزی رو در #تلگرام به شماره ۰۹۰۲۲۰۱۳۹۳۵ بفرستید که در کانال خصوصی هم عضوتون کنیم و از فایل‌ها در تلگرام استفاده کنید. طی این ۱۲ ساعت، هم قرار هستش که به شکلی کاملا عملی رابطه سالم و ناسالم رو خوب بشناسیم!، نشانه‌های آسیب به یک رابطه رو بشناسیم!، اصول نجات بخش یک رابطه عاطفی رو بشناسیم! نگاهی به عشق و مسیرهای تقویت اون بندازیم و سری به آخرین یافته‌های علم سکس تراپی بندازیم و به شکلی عملی چندین نکته مهم برای داشتن یک پیوند عاطفی ماندگار رو با هم یاد بگیریم.

سوالات متداول راه و رسم افزایش سواد رابطه؛

کلیه افراد بزرگسال بالای ۱۸ سالی که نیاز میبینن آگاهی خودشون رو در حوزه رابطه عاطفی بالا ببرن تا اگر در رابطه عاطفی قرار دارن به کیفیت اون رابطه اضافه کنن و اگر در آینده قرار هستش وارد رابطه عاطفی بشن نیاز دارن تا بیشتر از دنیای زن و مرد بدونن و اصول موثر در ساختن یک رابطه باکیفیت رو آموزش ببینن.

طی این دوره، من امید امانی، دکتری روان‌شناسی بالینی از دانشگاه شهید بهشتی با همکاری همکار زوج‌درمانگرم دکتر ثنا پیکانی، دکتری روان‌شناسی بالینی گرایش زوج و خانواده‌درمانی از دانشگاه شهید بهشتی در خدمتتون خواهیم بود.

رابطه عاطفی مثل سفر می‌مونه و خوبه که قبل از شروع سفر، مسیر سفر و ویژگی‌های مهم یک همسفر خوب رو بشناسی و قبل از راه افتادن بار و بندیل رو حسابی ببندی که تو چاله‌ چوله‌های زندگی و لحظات پرتنش بتونی مدیریت بهتری داشته باشی. پس فرقی نداره که تو رابطه باشی یا نه!، سواد رابطه چیزیه که همه ما باید ازش بدونیم.

سواد رابطه عاطفی مثل یه سمفونی عاشقانه‌ست که تو و شریک زندگیت با هم میزنید. هر کدومتون یه ساز منحصر به فردید، با نت‌های خاص خودتون، اما وقتی کنار هم قرار می‌گیرید، اگه بتونید نت‌های همدیگه رو بشناسید و بخونید می‌تونید یه ملودی جادویی رو خلق کنید. تو این سمفونی مهارت گوش دادن، مثل یه رهبر ارکستر ماهر، ریتم رابطه رو تنظیم می‌کنه. توانایی حل مسئله، شبیه نت‌های سرکش رو به آرامش رسوندنه، و دلبیستگی، مثل اون لحظه‌های اوج آهنگه که نفس همه رو بند میاره. این سمفونی گاهی آروم و ملایمه، گاهی پرشور و هیجان‌انگیز، اما همیشه زیبا و منحصر به فرده، درست مثل رابطه‌ای که با مهارت و عشق ساخته شده. تو این دوره ما روی این مهارت‌ها کار می‌کنیم. پس فرقی نداره اوضاع رابطه‌تون در چه وضعیتیه، باید اینها رو یاد بگیرید.

به قول دکتر سوزان جانسون “رابطه مثل یک رقص دو نفره‌ست. به رقص تانگویی که در عین اینکه دو نفرید، یه رقص واحد را اجرا می‌کنید و در عین اینکه هر فرد مسئول حرکات خودشه و برای موزون و خوشگل‌تر شدن رقص تلاش می‌کنه، طرف مقابل کمکش می‌کنه که رقص رو به زیباترین شکل ممکن اجرا کنن , هر طرف به طور مستقل واسه بهتر شدن رقص تلاش می‌کنه. نمیگه شبیه من برقص یا از کنار من جم نخور! میگه چه کار کنم که رقص دو نفره رو زیباتر اجرا کنیم و هیجان و صمیمیت بین‌مون کم نشه!”. دوره سواد رابطه به شما یاد میده که چطور ظرافت رو به رقص‌تون هدیه بدید.